KLANTENSERVICE:
E-mail: asiakaspalvelu@jerone.fi
U kunt ook een bericht achterlaten via het contactformulier! Als uw zaak niet urgent is en geen bestellingen of retouren betreft, kunt u ons een bericht sturen op Instagram @jerone_official of Facebook Messenger.
We proberen je e-mail zo snel mogelijk te beantwoorden, op werkdagen binnen 48 uur.
Wij zijn op werkdagen geopend van 11.00 tot 16.00 uur
Adres van ons kantoor:
Sulapuronkatu 1 P 10
33700 Tampere
Finland
Bekijk hieronder de meest gestelde vragen:
Vraag 1. Ik ben het retourformulier kwijt, wat nu?
Na het inloggen kan het retourformulier geprint worden vanaf het tabblad Retourformulier. Zonder retourformulier kunnen producten niet worden geretourneerd.
Dit retouradres is gefrankeerd, dus je hoeft geen verzendkosten te betalen bij het retourneren van producten. U geeft het pakket gewoon af bij het dichtstbijzijnde postkantoor en vermeldt onze retourcode, deze kunt u vinden op het retourformulier of bij onze klantenservice.
Voor meer informatie over retourneren kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Vraag 2. Mijn maat is niet meer van het product dat ik wil - komen er meer?
We ontvangen elke dag talloze aanvullingsverzoeken voor producten die niet meer leverbaar zijn. In overeenstemming met onze klantbelofte "Stand out of the crowd", bestellen wij alleen individuele producten in beperkte hoeveelheden. We vullen dus in de regel geen oude producten aan, maar richten ons op dagelijkse nieuwigheden.
U kunt echter een melding per e-mail bestellen over de producten die u wilt, als het product om de een of andere reden weer te koop komt in de maat die u wilt. Via de functie onderaan de productpagina kunt u de maataanduiding voor het gewenste product bestellen.
Vraag 3. Heb je mijn retour ontvangen?
Het duurt 2 tot 14 dagen voor retourzendingen van klanten, wat natuurlijk invloed heeft op de verwerkingstijd van de retourzending. Retouren worden bij ons in de regel direct verwerkt, maar uiterlijk binnen een week. Dit vereist dat het retourformulier correct is ingevuld.
Mocht je er na het versturen van de retourzending pas achter komen dat je vergeten bent alle onderdelen van het formulier in te vullen, dan kun je de ontbrekende informatie opsturen via het contactformulier.
Als je bij Walley hebt besteld en de factuur nog niet hebt betaald, verrekenen we de producten met de factuur en hoef je je rekeningnummer niet in te vullen.