Leveringsvoorwaarden van de online winkel


Geldig vanaf 21.04.2017. Door te bestellen accepteert u de voorwaarden.

Algemene informatie over de online winkel
De producten van de online winkel worden verkocht door Jerone bedrijfs-ID: 2381931.8. Wij verkopen producten aan personen van wettelijke leeftijd in Finland. Productprijzen zijn inclusief btw. Wij behouden ons het recht voor om prijzen en verzendkosten te wijzigen.

Bestellen
Producten worden over het algemeen online besteld bij Jerone.fi via de winkelwagen. Voordat u producten bestelt, moet u inloggen als gebruiker en bij het bestellen het registratieformulier invullen, d.w.z. uw naam, contact- en factuurgegevens.

Alle bestellingen worden bevestigd per e-mail, waarin de prijs van de bestelling, de verzendkosten en de bestelde producten staan vermeld. Om een orderbevestiging te ontvangen, dient u bij het bestellen een e-mailadres op te geven. De klant verbindt zich tot de leveringsvoorwaarden die van kracht zijn bij elke bestelling.

Order bevestiging
We sturen een orderbevestiging per e-mail, waarin u, indien nodig, kunt zien:
• het bestelnummer
• het eindbedrag van de factuur
• bestelde producten
• betalingswijze
U kunt de inhoud van de bestelling ook controleren via het gebruikersaccount op onze website.

Tijd om te bezorgen
We versturen de producten elke werkdag, dus de totale levertijd van de producten is slechts 1-2 dagen.

Bezorgmethode en bezorgkosten
De bezorgkosten zijn gratis bij bestellingen boven de €60 als je kiest voor een postpakket en anders €4,90. De prijs van het Express pakket is € 9,90. Wij leveren bestellingen als pakket, als Express pakket, aan de Parkettautomaat van Posti of als klein pakket. Pakketten kunnen worden gevolgd met een trackingnummer. Op de website van Posti vind je meer informatie over de pakketopties, betalingen en transportmethoden van Posti.

U kunt uw bestelling ook ophalen in ons magazijn.

Retourvoorwaarden
De klant heeft een retourrecht van 30 dagen. Het retourrecht geldt alleen voor ongebruikte en verkoopbare producten in de originele verpakking. Voeg een zorgvuldig ingevuld retourformulier bij de retourzending. De eigen verantwoordelijkheid van de klant voor de retourkosten is € 4,90 , maar toch € 0 vanwege een fabricagefout of de leverancier. Als u met een factuur heeft besteld, telt u dit bedrag op bij het eindbedrag van de factuur.

Bij het retourneren moet u gebruik maken van de prepaid klantretourservice van het postkantoor of Matkahuolto - we vergoeden de klant niet voor retourkosten die zijn gemaakt door andere bezorgmethoden! Wij accepteren geen retourzendingen die meer dan 30 dagen na levering zijn verzonden. Zodra de retour is goedgekeurd, wordt het geld na ontvangst en verwerking van de retour direct op uw rekening teruggestort, of worden de producten op uw factuur bijgeschreven.

Vergeet niet om een ontvangstbewijs te nemen voor klantretouren. Wij vergoeden de prijs van de verloren producten alleen tegen een ontvangstbewijs, waarmee u kunt aantonen dat u de producten op het postkantoor heeft afgeleverd.

Retouradres
Jerone
Sulapuronkatu 1 P 10
33700 Tampere

Probleemsituaties in transport en met betrekking tot defecte producten
Indien het product tijdens het transport verloren is gegaan, beschadigd is of het verkeerde product bij de klant is afgeleverd, dient de klant de fout direct te melden via het contactformulier hier of door te bellen naar het klantenservicenummer 0408280202.

Melding van onjuiste levering of defect product moet binnen 30 dagen na ontvangst van het product worden gedaan. Als het pakket in de post beschadigd is, moet het product onmiddellijk aan de post worden geklaagd.

Wijziging
Wij behouden ons het recht voor om onze leveringsvoorwaarden te wijzigen. Alvorens een bestelling te plaatsen, dient de klant kennis te nemen van de leveringsvoorwaarden die op elk moment gelden.

Jerone gaat volledig vertrouwelijk om met alle klantgegevens.

We behouden ons het recht voor om de prijs te wijzigen, evenals het recht om de klantaccount te sluiten en transacties zonder enige reden te annuleren of te beëindigen. Het annuleren of retourneren van de transactie zal echter nooit financiële kosten voor de consument veroorzaken als aan de voorwaarden volgens de Finse wet op de consumentenbescherming wordt voldaan. In geval van schade behouden we ons het recht voor om de producten te vergoeden tot maximaal de volledige prijs inclusief verzendkosten, maar als goede klantenservice kunnen we meer terugbetalen.

Als u uw bestelling niet zelf op het postkantoor kunt ophalen, kunt u een volmacht tekenen voor een vertrouwenspersoon die uw pakket op het postkantoor kan ophalen met een legitimatiebewijs. Als je onze klantenservice op de hoogte stelt, kunnen we de ophaaltijd van het pakket ook verlengen, zodat je tijd hebt om je pakket op te halen.
Voor niet afgehaalde zendingen rekenen wij een transportkost van € 14,90.

Er kunnen lichte toonfouten in de productafbeeldingen voorkomen.

Bij speciale aanbiedingen zoals Koop 3, Betaal 2, vervalt de aanbieding als een deel van de producten wordt geretourneerd. Wanneer je een van de drie producten retourneert, betaal je de volledige prijs voor de twee producten die je hebt gehouden. Om misbruik te voorkomen, behouden wij ons het recht voor om de klant de portowaarde in rekening te brengen voor het te retourneren bedrag, als de waarde van de bestelling aanvankelijk de limiet van gratis verzending overschreed, maar de waarde van de producten die de klant houdt lager is dan de limiet van gratis verzending. Als er bij de bestelling gebruik is gemaakt van een procentuele korting, wordt de procentuele korting in aanmerking genomen bij de terugbetaling van het geretourneerde product, in welk geval de terugbetaling niet hetzelfde is als de niet-gedisconteerde prijs van het product.